Thursday 3 October 2019

BBM3410Satu2019: SUATU KETIKA

Bercuti?

Bila sebut sahaja perkataan 'bercuti' pasti semua orang suka. Begitu juga saya, kebiasaannya setiap tahun pasti saya dan keluarga akan pergi bercuti. Kebiasaannya destinasi percutian kami sentiasa sama iaitu Genting Highland. Hotel Awana menjadi tempat bermalam kami sekeluarga. Suasana sejuk dan nyaman dikelilingin dengan tumbuhan hijau dapat menenangkan mereka yang berkunjung ke sana. 

Suasana di Hotel Awana

Pemandangan daripada bilik 

Kehijauan alam yang dapat dinikmati oleh pengunjung Hotel Awana



Banyak aktiviti yang boleh dilakukan semasa berada di Awana. Antara aktiviti yang kami sekeluarga lakukakn ialah memanah, bermain snooker dan menaiki kereta cable. Terdapat shuttle bus percumi diperuntukkan daripada Hotel Awana ke First World Hotel. Maka, pengunjung berpeluang untuk pergi menaiki kereta cable dan pergi ke GPO (Genting Highland Premium Outlet).



Antara aktiviti yang disediakan di Hotel Awana:

Permainan memanah


Namun, pengunjung perlu membayar fee untuk memanah


Snooker yang disediakan oleh pihak hotel adalah percuma. Jadi pengunjung boleh bermain snooker bersama rakan atau orang yang tersayang. 



Terdapat banyak kedai yang dibukan di GPO dan antara kedai yang menjadi tarikan kami sekeluarga ialah kedai Victoria's Secret. Sebab, minyak wangi yang dijual di sana sangat murah dan ianya minyak wangi original yaa.


Antara produk Victoria's Secret yang kami beli di GPO










No comments:

Post a Comment

BBM3410SATU2019: KALENDER

Saya berjaya buat kalendar sendiri hasil ajaran En. Akmal. Terima kasih En. Akmal